Suudi kralı, ABD’ye gidiyor

Suudi Arabistan Kralı Selman, Eylül başında ABD’ye resmi bir ziyarette bulunacak.

ABD Başkanı Barack Obama, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdulaziz’i gelecek ay Beyaz Saray’da ağırlayacak.

Beyaz Saray’dan yapılan yazılı açıklamaya göre, Obama, Kral Selman’la 4 Eylül’de görüşecek.

Açıklamada, göreve gelmesinin ardından Washington’a ilk seyahatini gerçekleştirecek Kral Selman’ın ziyaretinin, ABD ile Suudi Arabistan arasındaki stratejik ortaklığın önemine vurgu yaptığı kaydedildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.